štvrtok 24. júla 2014

rádio Regina Košice

a ja...


to bolo tak....najprv mi vyšiel príspevok v časopise Mollie tvorí...
potom som dostala mail od fantastických dám z rádia, kde mi navrhli  možnosť živého rozhovoru v éteri...

Ivetka ma v časopise "objavila", Martinka vykomunikovala a ja....tak to posúďte sami...
premýšľanie, strach, obavy .....nakoniec som si povedala....veď skúsim...
a aby som pred samotným vysielaním dlho nestresovala,  Ivetka ma "zmákla" na minirozhovor na tému pečenie na Veľkú noc... taký rýchlokurz geniality rozprávania na mikrofón a potom už to bolo "naostro"...

dokonca som nabrala odvahu a zverejňujem môj rozhovor v rádiu Regina...


tu je nahrávka

p.s.1: ak nevydržíte čakať, kľudne preskočte úvodnú pesničku....:), celé to má cca 1 hodinu
p.s.2: Ivetka, Martinka, ďakujem....mám nové kámošky... :)
p.s.3: to som ja???? nespoznávam svoj hlas :)


p.s.4: foto je kúsok z nového príspevku....comming soon..

prajem krásny deň..
jana

11 komentárov:

  1. Jani, moc gratuluju! A je to odvaha mluvit do éteru - jsi dobrá :-)) Večer si to pustím! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem....to Ti teda poviem....a bolo to naživo....

      Odstrániť
  2. blahozelam! si neuveritelne sikovná. a tesim sa na novy prispevok

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Paráda, gratulujem :) Ani ja som nespoznala svoj hlas, na rozdiel od teba to bol iba magnetofón, hihi :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Z tebe bude populární hvězda :-)) !!! gratuluji ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. You are a star!! Večer si pustím jako večerníček v domácím levandulovém lánu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jani,si hviezda...gratulujem...hačkovaná deka je prenádherná s mojim tempom a hlavne hačkovacím talentom by som ju robila do dôchodku.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ...a vyšla nová hvězda do éteru:-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ráda jsem si Tě poslechla..... skoro jako bychom se potkaly :-). Díky.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť