utorok 25. júla 2017

Königswarte – Kráľovská rozhľadňa

chýbajú mi kopce....
tak na ten najbližší som chcela už dávno....no až minulý týždeň sme sa tam vybrali...

o mieste a stavbe si môže  každý nájsť info na nete....

ja iba foto...




 bratislavské sídlisko v diaľke...


 tam kdesi na tej rovine vedľa vodného diela (na obzore vedľa veže so satelitmi ho trocha vidieť) bývam...
teraz chápete môj deficit kopcov?


 v lese bolo sucho a čisto!!!!
a pritom turistov bolo habadej...


prajem všetko dobré
jana

7 komentárov:

  1. Jani, jak já chápu tvůj "deficit kopců"... Před několika lety jsem opustila horskou vesnici a i když bydlím ve městě obklopeném kolem dokola horami, přesto mi je smutno po životě na horách. Žít v placaté krajině není pro mne...Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekné fotky, pekný výlet Jani ♥ Prajem krásne leto... Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Take bydlime spise v rovinate oblasti, kopce mi chybi. Rozhledna moc pekna. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No to ste bola teda vysoko

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Keď sa pozerám do diaľky na tej fotke so satelitmi, tak by som si tipla možno Hamuliakovo, alebo Senec? No iné som chcela. Vidím, že ste boli aj pri zrúcanine Pottenburgu. Na Königswarte som bola niekoľkokrát. Minulé leto som konečne chcela ísť aj k zrúcanine. Bol so mnou známy, ktorý tam bol už aj predtým, no chodník sa nám nepodarilo nájsť. Len čo bude suchšia zem, chcem pokus zopakovať. Medzitým už môj známy chodník našiel, tak sa ním nechám ešte raz doprevádzať.
    Našla som vás cez Babie letá.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie, nie...na prvej fotke so satelitmi to je Berg a tie štrkoviská, to tam teraz stoja božské domy...na druhej fotke úplne na obzore trocha vodného diela..bývam z tej druhej strany ako Hamuliakovo...
      K zrúcanine sme išli od rozhľadne, potom cez plot po rebríku a potom už iba strmo dolu..nie jem chodník, treba cez les sa driapať...
      cez stromy tú zrúcaninu ani nebolo vidieť...na jar to určite uvidíte lepšie...
      blogový svet je čarovný..spája, odkrýva milých ľudí a motivuje..
      ďakujem...
      jana

      Odstrániť
    2. Tak to bude určite miesto, ktoré veľmi dobre poznám, lebo je častým cieľom mojich cyklovýletov :-) Naposledy som tam bola asi pred dvomi týždňami, v galérii na ostrove. A možno sa mýlim, ale to je jedno. Ďakujem za odpoveď!

      Odstrániť