pondelok 8. januára 2018

nové mydlá...také pánske...

posledný deň v minulom roku som strávila veľmi užitočne....
okrem toho, že som nemala nič dôležité na práci, tak som si spomenula, že potrebujem doplniť mydlá - míňajú sa celkom rýchlo...
a mala som požiadavku na mydlo pre pána...vraj kávové a tabakové mu vyhovuje...
na výmenu od neho dostávam domáci olivový olej - z Grécka...lahôdka...

tak som urobila až tri druhy...bez vône...

chcela som ich mať bez gélovej fázy, tak som ich dala von...ale ono bolo aj tak dosť teplo a v drevenej forme začali v prostriedku gélovať...po miernom stuhnutí som ich rýchlo vyberala z formy von...chladnúť a vytvoril sa celkom zaujímavý efekt...








prajem všetko dobré
jana

11 komentárov:

  1. Odpovede
    1. dakujem...aj Tebe veľa dobrého do nového roku...jana

      Odstrániť
  2. Jani, jsou dokonalé, a to písmo! Zajímá mě, proč jsi nechtěla tu gel. fázi. Pěkný den. M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. po gélovej fáze sú také - tvrdšie. Bez nej sú hebkejšie, aj keď sa trochu rýchlejšie minú..ale stojí to za to... aj je potreba na nich dlhšie čakať - zrejú dlhšie...

      Odstrániť
  3. Jani, vypadají úžasně!
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pozdravujem Janka.mydlá vyzerajú fantasticky luxusne,veľmi sa mi páčia.len škoda,že si nemôžm pričuchnúť.jazmínna

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Janka, mydlá vyzerajú super. Tiež zvyknem robiť mydielka a preto by ma zaujímalo, ako sa ti podarilo dosiahnuť tie farby. Pekný blog, na ktorý sa určite rada vrátim.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. žiadnu farbu nepoužívam...mydlá sú sfarbené od toho, čo v nich je. Aj pri kávovom aj tabakovom je nositeľom farby voda - buď je to káva, alebo tabakový výluh. A aktívne uhlie sa o farbu postaralo samo.
      dakujem...jana

      Odstrániť
  6. Tvoje mydielka vyzerajú famózne.
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Úžasný dizajn! Vyzerajú úplne perfektne :-) Nech sa len darí! M.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)

    OdpovedaťOdstrániť