pondelok 12. februára 2018

med s kurkumou

som si myslela, že som vymyslela teplú vodu...
totiž zamiešať kurkumu do medu bol momentálny nápad, keď som mala na linke med a upratovala v koreninách...

najprv som použila malú fľaštičku medu, ktorú dostal manžel ako časť vianočnej pozornosti v práci...
bála som sa o výsledok...

keby som v tom momente začala gúgliť, rovno by som urobila to čo neskôr -  väčšiu dávku...

mne chutí a keďže ja mávam sladké raňajky - teda chlieb alebo rožok s maslom a medom (odjakživa)a sladený citrónový čaj, tak si to dávam každé ráno a neľutujem...




a použila som ho aj na ochutenie bieleho gréckeho jogurtu...
aj tu som s chuťou maximálne spokojná...
doporučujem aj s ohľadom na účinky kurkumy na ľudský organizmus...


prajem všetko dobré
jana

11 komentárov:

  1. No fakt výmysel, dali ste si teda námahu;(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No fakt inteligentný komentár, hodný anonyma

      Odstrániť
    2. Nechapem tuto inteligenciu... Na instagrame som nedavno videla jeden dobry koment k takymto individuam: "If you are not going to say something nice, be so kind and shut your mouth!" A.

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Dobre robíš... Ja som dnes našla tiež zopár skvostov... Teraz si hovorím, že mi nestoja za to, aby som si pokazila ráno ♥ A.

      Odstrániť
  3. Pro mě sipsuvymysl, já to neznám, ani by me to nenapadlo. Ta barva!!!! M.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kurkuma úžasná to vec,hojne využívaná v ajurvédskej medicíne. Ja ju tiež veľmi často používam v kuchyni, pridávam ju napríklad keď dusím ryžu, má potom zaujímavú farbu. A každé ráno pijem vodu s citrónom a štipkou kurkumy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. do ryže ju dávam tiež..tú vodu musím vyskúšať...vraj sa má kurkuma užívať s čiernym korením...dakujem

      Odstrániť