sobota 23. novembra 2013

prekvapenie...radosť...sashe

začalo to niekedy v lete...
keď som predstavila moje šité okrúhle vankúše a niektorá z vás mi v komentári napísala, že ich môžem predávať..

tak som chvíľu premýšľala...ako...kde....
a tak som skusmo, nesmelo otvorila obchodík na sashe a vložila 3 vankúše....
no...
nič z toho nebolo...

potom neskôr...už celkom nedávno som tam priložila aj  háčkované košíčky a úplne celkom skusmo bielu ružičkovú háčkovanú deku....



ani vo sne ma nenapadlo, že práve ona( moja najdrahšia vec) sa predá prvá....

tu je link:
 http://www.sashe.sk/Jane33

tak ma to potešilo...a hlavne prekvapilo, keď vo štvrtok večer (po príchode domov z tancovania) som si našla na maili objednávku....

prajem krásny deň....

9 komentárov:

  1. Tak to ti zo srdca prajem a teším sa s tebou. Je to skvelý pocit keď sa predá prvá vec. Len tak ďalej a tuším dom videla aj jednu kolekciu s tvojím okrúhlym vankúšom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Renka..ja vôbec netuším, ako to tam funguje s kolekciami...možno by som aj mala byť na niečo hrdá....

      Odstrániť
  2. Tak to je super!!!!!...moc blahopřeji. Je to skvělý nápad s prodáváním. Hezký víkend. Eva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Evka...ja som tomu nedávala veľkú šancu....lebo páčiť sa môže veľa vecí, ale kúpiť je už iný level....

      Odstrániť
  3. Blíží se Vánoce. Krásný dárek právě někoho obdarovat takový krásným dárkem. L.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvělé! Tak ať se daří, Vánoce jsou nejlepší čas pro otevření obchodu, využij toho. Máš krásné věci.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jani, to je moc milé!! A vůbec se nedivím, že se deka prodala, je totiž nádherná!!
    Ať se obchůdku daří!!
    Krásný večer•
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jani, já se nedivím, je prostě nádherná!
    Pohodový večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jani tá háčkovaná deka je krásna.
    Rena

    OdpovedaťOdstrániť