štvrtok 5. júna 2014

pod taniere...

dokončila som celú sériu do kuchyne v jednom pražskom byte...

tu boli prvé podsedáky...
tu druhé podsedáky...

a ešte som mala urobiť prestieranie pod taniere na stôl...

použila som staré ľanové plátno...
zbytky materiálu, z ktorého som šila podsedáky...
a pečiatkovanie...











myslím si, že podobné si ušijem aj ja...

budem mať krásny drevený stôl a tak k nemu budú určite pasovať....


a materina dúška....vonia snáď ešte krajšie ako levanduľa...

prajem krásny deň...
jana

13 komentárov:

  1. Krásné, taky si asi nějaké ušiju, i když starý dřevěný stůl, na který by se hodily asi nejvíc, nemám. Simona

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím, že aj budeš mať z čoho...a stôl sa môže pritrafiť....jana

      Odstrániť
  2. nooo, s tým vačkom na príbor - super nápad :) mám v hlave prestieranie - námornícke .. snáď sa už dokopem ísť kúpiť materiál :)
    Roni

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Janičko, nádhera..... z toho čiší příroda, klid domova a stará dobrá ruční práce a to mám ráda.....jsi moc šikovná, jen tak dál.....:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že viem prenášať aj atmosféru...ďakujem...jana

      Odstrániť
  4. Nadherne prestieranie! Duska vonia az sem:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem....dúška vonia absolútne "lúčno"...levanduľa vonia morom...

      Odstrániť
  5. Krása a vůně a pohoda a slunce, super práce a super fotkya nejvíc super švadlena!!! Mávám Jani a už v duchu, díky tomu neumění šít, háčkuji prostírání s kapsičkou! Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tyhle prostírky s kapsičkou se mi moc líbí a ty si jim dala Jani fakt šmrnc - krása!
    Hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ano aj prestierky sú fajn...si veľmi prakticka, ta celá sada musí byť bomba.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásné letní nálada v takovém elegantním "negližé":-D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. S tou kapsičkou je to ftipné, taky bych chtěla něco podobného ušít :)

    OdpovedaťOdstrániť