streda 2. júla 2014

ruža a diamant

P.S. posledná taška je v rukách štrajkujúcich provensálskych poštárov....už skoro 2  týždne...
čakáme a dúfame, že čoskoro dorazí...

a to čakanie na odhalenie všetkých tašiek (príspevok je dávno pripravený) vám spríjemním betónom ...

a ružovým púčikom...


betónové diamanty sa vám páčili najviac.....aj mne...

a tak som namiešala trochu betónu a po malých som urobila aj väčší...





 užívam si ešte fotenie na našej záhrade....čochvíľa ju opustíme....lúčime sa s ňou ťažko...

všetko sme urobili vlastnými rukami, od klčovania "džungle", cez všetky úpravy terénu, založenie trávnika, betónovanie múrikov, sadenie rastlín, presádzanie zle vysadených kvietkov....
jednoducho do toho kúska zeme sme dali veľa práce, potu a veru aj mozoľov a krvi...

nedá sa inak....sťahujeme sa ďaleko....





na záhrade sa nám stala aj veľmi neuveriteľná vec.....manžel betónoval múrik pri potôčiku a mal obrúčku na prste. Vypýtala som ju od neho s tým, že ju poškriabe.....dala som si ju na prst, ale kým som s ňou prišla k bezpečnému miestu na odloženie, zabudla som že ju mám ...moje pršteky sú tenké a obrúčku som v záhrade stratila...
zistila som to až keď sme sa zberali domov a manžel ju pýtal....
asi nemusím písať ako som sa cítila....chvíľku sme ju aj hľadali, ale bolo to ako hľadať povestnú ihlu v kope sena....
oplakala som ju...
po čase som kúpila nové obrúčky a s tou stratenou sme sa dávno rozlúčili a dokonca sme sa už aj smiali, že tá záhrada má teraz zlatý poklad...

asi po 5-tich rokoch som prerábala jeden záhon a našla tam obrúčku....neveriacky som sa na ňu dívala...
záhrada má cez 12 árov a ja som ju našla...neuveriteľné....

ale...ani po takom dlho čase nezapustila korienky.....asi by tam musela byť dlhšie...

prajem krásny deň...
jana


9 komentárov:

  1. Jani, krásný konec příběhu s prstýnkem...prostě chtěl u vás být, a tak se vrátil...věřím, že co se má stát, stane se!...jinak diamantíky jsou nádhernéééé...ono vlastně vše co ti prošlo rukama je úžasnééé...přeji pěkný den...Radka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teda ten betonový skvost vypadá vedle křehké růže naprosto úžasně. Chvíli jsem přemýšlela co je to obrúčka. :-D Jinak věřím, že zahrada se musí opouštět moc těžko. Ale uvidíš, že vykouzlíte s manželem další nádhernou někde jinde. Měj se krásně Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lenka, ďakujem....nič iné nám neostáva...iba začať zase od buriny...

      Odstrániť
  3. Držím palce, Jano. Velmi moc!
    Opustit, co je člověku drahé, je hrozně těžké, ale máte s mužem jeden druhého a když jste dokázali vytvořit jeden domov, bude i další a třeba krásnější. No, ale co mi vrtá hlavou, je ta forma na diamanty... :) Od kud? Jak? Z čeho? :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ružička a diamant... celkom im to spolu sekne a je to zaujímave. No celkovo dnešný príspevok je smutný :-( naviac aj ja mam podobný problém so záhradkou...keďže už mame dom a aj firemný aj staršiemu synovi lebo je v Anglicku treba sem tam zamakať v záhrade našu kedysi vymakanú ako píšeš aj ty od džungle až po terajší stav sme priam vydreli a teraz je moooc zanedbavana kôli nedostatku času aj síl.
    Tiež by ju trebalo predať ale keď ja to nedokážem :-( zatial nie... Takže ťa úplne chápem Janka ako sa musíš cítiť. Príbeh s obrúčkou nema chybu, hlavne že sa našla. Prajem krásny večer.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jani teším sa na príspevok s taškami, diamanty sa ti daria, je to krásny doplnok a teda so záhradkou to ťa tiež chápem ,ale zase som zvedavá odkiaľ sa prihlásiš, ako z nového bydliska :DDD a na tie nové príspevky tiež veľmi a obrúčka to je teda nález ,podľa mňa tam nechcela ostať keď vie ,že záhradka už nebude Vaša :DDD E.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jani, to by sme chceli viaceré, aby sa záhrada zmenila na zlatú baňu, ty si mala šťastie...ja som náušnicu nenašla do dnes.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Janka, honím je do práce haluzí ... jsou to stávkující neřádi!!!
    Crossing fingers a doufám že už čo skoro klepe pošťák na tvé dveře!

    OdpovedaťOdstrániť