piatok 8. augusta 2014

zase jedna taška

tentokrát aj s organizérom...

bola to objednávka pre jednu veľmi milú osobu....
vraj ide do Chorvátska a potrebuje ľahkú tašku...ona nosí krásne kožené kabely, ale sú ťažké...
a kto by už len na dovolenke vláčil tú ťarchu, že áno...

najprv potrebovala organizér... ako soľ :)) samozrejme až po mojom názornom predvedení, ako je taký organizér fajne mať....vyberieš, preložíš a ideš s novou kabelou...veď to poznáte...

potom prišla na to, že potrebuje ľahkú tašku.....moje ušité sa jej nepáčili....mala presnú požiadavku na veľkosť a tak...
ale stále bol problém v materiáli....a tak náhodou sme sa spoločne zapozerali na prestieranie na mojom novom stole...a problém bol vyriešený....
išla si kúpiť prestieranie, doniesla a ja som šila....
rýchlo, lebo to bola jedna z posledných vecí ušitých pred sťahovaním....
ešte nejaké vankúše a stroj som zbalila...

a rýchlo na záhradu .....využiť  na fotenie....


tri krížiky.....vyšívam ich na každú moju šitú vec...




priznám sa, nesplnila som všetky požiadavky...chcela pletené vrkôčikové rúčky.....ale nemala som dostatok materiálu...
tak snáď to nebude vadiť....







prajem krásny deň...
jana

9 komentárov:

  1. Líbí se mi, že máš svůj styl a víš, jak využívat zdánlivě nepotřebný nebo nehodící se materiál... Máš můj obdiv, protože nad tím přemýšlíš a to je mi sympatické. Tvé tři křížky jsou jen Tvoje ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Janičko já ty tvoje tašky zbožňuji !!!! jsou všechny nádherné ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta je úžasná! Moc se mi líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No je úžasna Jani...fandím ako vieš povymýšľať niečo tak krásne z nepotrebného materialu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jani, taška je nádherné a to prostírání - to je super nápad!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jani vymysleli ste super ..taska je taka akurat na dovolenku ..
    pekny dnik Jani a kam sa stahujes ?? ak to nie je tajomstvo ??? snad nas neopustis za more??

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jani skvelý nápad , v našich končinách kde o nejakých kvalitných, pevných a vkusných látkach na tento typ šitia len snívame si opäť využila niečo origoš ! Určite ak budem vidieť takéto prestieranie kúpim si ho , ale na tú tvoju tašku :DD E.

    OdpovedaťOdstrániť