piatok, 12. septembra 2014

papierové sáčky

som chorá....a celkom poriadne...sama dobrovoľne ležím...
asi ma zmohol stres zo sťahovania, vybaľovania, vybavovania...je to naozaj náročné

keďže o týždeň je svadba, tak sa snažím nerobiť skoro nič, iba brať lieky a oddychovať...

ale...

kdesi som videla papierové servítky uložené v papierovom sáčku na stole a okamžite som takto uložené servítky chcela mať aj ja....

po obchodoch to teraz nezvládnem, cez internet to trvá istý čas...
našťastie (hlavne teda správne organizovaným sťahovaním) mám v prechodnom príbytku skoro všetky veci na tvorenie..

tak vo chvíli, keď mi je lepšie som si vzala baliaci papier a skúšala a skúšala poskladať ho tak, aby výsledok bol 3D papierový sáčok...
podarilo sa a zo svojich zásob som použila aj starý notový baliaci papier z IKEA a trošku modrého "svadobného " papiera...





presne tak som to chcela...
papierové servítky mám nakúpené iné - nie také farebné - ale zbalené...takže teraz parádu robia aj tieto



  
takáto tráva mi rastie pri dome.....je nádherná.... trhám a suším a premýšľam, že si jeden trs aj presadím...

ja viem, že je to burina.....ale je nádherná

 a veľmi ľutujem, že práve teraz som chorá....

1., nemohla som sa zúčastniť zahájenia jedného projektu s pracovným názvom BODKY...otvárací event bol v stredu a kto chce, môže si pozrieť sochu Hviezdoslava prizdobeného bodkovaným doplnkom a navštíviť galériu mladých umelcov na moste SNP v Bratislave....ak sa tam dostanem, prinesiem viac info...

2., nemôžem sa zúčastniť jedného stretnutia...a veľmi ma to mrzí.....nebyť tej svadby, idem aj keby čo bolo...ale nabudúce som tam...

prajem krásny deň....
jana




5 komentárov:

  1. Janko, nevím, jestli druhý bod chápu dobře, ale doufám, že se někdy setkáme! A jak už jsem říkala Tvému Jakubovi, moc vám všem přeji, ať se svatba vydaří! A vlastně, ať se to vydaří na pořád :)))).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chapes to presne...aj ked pokusenie obrovske porusit kludovo-liecebny rezim je, ale vydrzim. Dakujem za zelanie a a prosim o odovzdanie mojich pozdravov ostatnym

      Odstrániť
  2. Jani, zdraví je přednější a je vidět, že ti všechno dalo pěkně zabrat! Ale jen tak ležet neumíš, sáčky jsou parádní!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Janičko, držím palečky ať jsi zase brzy fit ....ten nápad s papírovým pytlíkem se mi moc líbí .....přeji ti krásný první podzimní den .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť