pondelok 5. januára 2015

medové kocky v kokose...od Valiky

recept som dostala od najlepšej kámošky Valiky...
chodili sme na gymko a ona ich raz priniesla do školy...


odvtedy ich robím skoro na každé Vianoce a vždy si spomeniem na stredoškolské časy...na čas, keď jej nebolo najlepšie....keď študovala v ďalekom meste(vtedy)...
a keď som sa teraz ja presťahovala k tomu mestu, ona je ešte ďalej...
ale sme v kontakte...




3 žĺtka
30 dkg práškového cukru
3 lyžice medu
5 dkg masla
1 dcl mlieka
37 dkg polohrubej múky
1 kypriaci prášok
štipka soli

vyšľahať a primiešať sneh z troch bielkov

1 VISA ( alebo podobný neslaný tuk na pečenie)
30 dkg cukru
2 dcl mlieka
15 dkg čokolády na varenie
4 lyžice kakaa
1 dcl rumu

rozpustiť nad parou

cesto nakrájame na kocky, ponárame v rozpustenej poleve, obaľujeme v strúhanom kokose a ukladáme do papierových košíčkov

prajem krásny deň...
jana

6 komentárov:

  1. Tak tieto Janka u nas tiež nesmu chýbať, pečiem ich po celý rok :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jani, poznám ich pod názvom :kokosové ježe :) ... sú chutné, ale teraz sme ich nerobili. J.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jani , taky dělávám během roku - trošku větší kostky :-)) výborné !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taky mám pár vzpomínkových receptů...
    Hezký večer, Jani!
    Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tyto dělává moje maminka , jsou dobré ... děkuji za připomenutí , Šárka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj Janka, tak tieto kolaciky tiez neskutocne zboznujem ♥ alexandra

    OdpovedaťOdstrániť