štvrtok 8. marca 2018

pomarančová bábovka a matcha čaj








recept na základnú olejovú bábovku pozná asi každý - potom sa už dá dať priestor kreativite a nová chuť je na svete...

takže: samozrejme vajíčka, múka(polovica špaldová), hnedý cukor, šťava a dužina a trocha kôry z dvoch červených pomarančov a ešte som prisypala čokoládové lupienky...a kypriaci prášok s vínnym kmeňom...a štipku soli a olivový olej...

prehodnotila som potraviny, ktoré konzumujeme doma a pomaly vytláčam bežnú pšeničnú múku v prospech špaldovej, biely cukor za hnedý, ovocné jogurty za biely grécky jogurt a hlavne som našla kváskové chleby aj v ponuke jedného z obchodov....

káva mi prestala chutiť a objavila som matcha čaj... čo ešte budem objavovať a meniť?

prajem všetko dobré
jana

p.s. veľmi intenzívne vnímam to, čo sa u nás deje... je mi smutno a držím prsty...

1 komentár:

  1. Babovka vypada skvele, matcha caj vidam ted casto, ale zatim nejak nemam odvahu s nim zacit:-), a to mam caje rada.
    Co se deje u vas, sledujeme i my u nas, kroutime hlavami a smutnime taky. I u nas je nad cim se pozastavovat! M.

    OdpovedaťOdstrániť