sobota 25. mája 2013

hodiny

po úplnej premene našej obývačky ( z rôznofarebnej na bielo-šedo-čierno-zelenú) som potrebovala nové hodiny. Kúpiť ich je jednoducho, ale ja musím vždy vymýšľať a použiť veci v novom šate.
Tak manžel dostal jedny červené reklamné hodiny a keďže si už dávno zvykol, že všetko sa dá prerobiť, tak ich priniesol.
Predstavovala som si síce trochu iné hodiny( také nejaké viac shabby s kvetinkami a nápisom), ale po zrelej úvahe som prišla k názoru, že do našej izby to nebude pasovať....
Tak teda som opäť použila čiernu kladivkovú farbu....
výsledok je tu

 tu je originál








takú otvorenú oblohu som uvidela, keď som natierala medvedíkov na balkóne....predstavím neskôr...
musela som to zachytiť aj s tými škaredými panelákmi, iba technika......keby tak bola lepšia....hmmm..

4 komentáre:

  1. Jani, skvěle jsi je přeměnila, bezva inspirace, také máme někde reklamní :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jsou vážně supr! Je to fakt, všechno se dá předělat:-))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Janka super hodiny...si veľmi šik :-) A páči sa mi na tej poličke aj ten venček, lebo ako som už písala práve podobný vyrábam, len cesta dnes do Košíc mi zabrala pracovnú sobotu...ja som dala základ venčeka slamu, škoda že som nevidela skôr ten Tvoj, to prútie sa mi páči viac.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jani, nádherná proměna ... Marki

    OdpovedaťOdstrániť