utorok 21. mája 2013

palibin... a ešte niečo

konečne rozkvitol....
orgován, ale maličký
mám ho kmienikový aj kríčkový.....vonia úžasne a presne tak aj vyzerá
je menší, jemnejší a vôňa.....hmmmm, veľmi jemná, ale intenzívna....






tieto časopisy som dostala od jednej úžasnej žienky ( mojej naj kámošky) zo Severného Írska.....plné nápadov....

 aj takto posielam ďakujem...


včera som dokončila ďalšie košíčky....a svietilo slnko.....ibaže kým  svietilo, ešte neboli hotové. Dnes ich chem fotiť a nesvieti....je to ťažké, teda fotografi to majú naozaj ťažké so svetlom
ja sa iba hrajem s fotením
ozaj ako fotíte v interiéri ak nie je správne svetlo?

6 komentárov:

  1. Jani orgován milujem a zároveň celý život počúvam, ako jeho vôňa ovplyvnila život mojej starej mami, v čase kvitnutia orgovánu jej zomrela mama na tuberkulózu,truhla bolo obložená orgovánom... mne vonia úžasne, ale VŽDY si zároveň spomeniem, ako túto silnú omamnú vôňu nenávidela moja starká ...
    fotenie v interiéri je pre mňa smrť doslova bývame v bungalove a toho svetla je tam fakt málo skúšam rôzne miestnosti začala som študovať aj návod k fotáku ale zatiaľ sa minedarí vždy zvolím nakoniec ten taký akoby zamlžený art... pa pekný deň E.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Cudnie zakwitł bez ....Fajne zdjęcia....Pozdrawiam....

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jani, orgován milujem a s fotením ako amatérka veľmi nepomôžem.
    Ja si vždy počkám na denné svetlo, niekedy urobím aj 50 snímok a z nich vyberiem horko-ťažko 3 dobré.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť