pondelok 5. augusta 2013

kauf

bola som v IKEA....pre niekoho nič zvláštne, no ja to mám trochu od ruky....
ale minulý týždeň sa tam oplatilo zavítať...
zľavy....
nie na všetko, ale napríklad tento čierny ľan stál  neuveriteľných 0,09 €...







kúpila som, vyvarila a ušila vankúše...
ešte budem mať aj na závesy...



motýlika som háčkovala dávno....je to asi jedna z mojich háčkovaných prvotín...


nedávno som na blogu "Aranel na ceste" obdivovala ľanový pléd z IKEA a povzdychla som si, že som ho dokonca mala aj v ruke.....a pri chodení po obchode som ho kdesi položila a zabudla....
prišla som na to až keď už bolo neskoro...

bol vtedy aj v zľave.....asi 50 %-nej......takže miesto 34,99 stál čosi okolo 17 €. Materiál ...hmmm....jemnosť....úžasný mäkkučký ľan.....
ľutovala som....ale ja niekedy hrajem hru: má byť moje, bude moje...


 a tak minulý týždeň (náhodou som sa do Ikea dostala v krátkej dobe opäť) sa cesty plédu a moje skrížili a je môj....za 6,40 €.....posledný kus....čakal na mňa...

kúpila som aj bielu bavlnu s plameniakmi...tiež po 0,09 € 
nevedela som si predstaviť, čo z toho....
až neskôr ma napadlo, že potrebujem nový poťah na žehliacu dosku( mám krásnu drevenú....)

 a tiež som tam nemohla nechať tieto koberčeky.....za....0,99 €...
no, nekúp to....

 a to nie je všetko... obliečky na posteľ v úžasnej cene..(predstavím neskôr)
10 sviečok tiež po 0,09 €....aj valcové po tej istej sume...
no jednoducho....tomu hovorím KAUF...
hej a ešte 4 drevené stoličky po 7,40 €...
no...problém napratať do auta....ale zvládla som to....

prajem krásny deň...



13 komentárov:

  1. Neuveriteľnééé...toto sa mne ešte nestalo :-)Tie ceny sú ako v rozprávke. Nádherný nákup za babku.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to si bola zrejme v správnom čase, na správnom mieste. Takýto kauf roka sa mi ešte v IKEA nepodarilo urobiť a to ju nemám až tak od ruky :)) Ten ľan je skvelý.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten ľan je úžasný....asi mám "ľanové obdobie"...

      Odstrániť
  3. Ani sa mi to nechcelo dočítať do konca, tak blednem závisťou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Fiha tak to to bol teda nakup, tisko v dobrom zavidim, ja Ikeu poblizku nemam...Nellie

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak vidíš, hru si vyhrala :o))) ľanová deka či jako to nazvať je skvelá a určite užiješ ..to je jediné čo v noci na sebe znesiem.
    No a teda obdivujem tvoje šikovné ruky a aj hlavu, lebo máš teda vynikajúce nápady, vankúše sú prekrásné !!! Prajem ďaľší skvelý lov a príjemné letné dni :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jani tie vankúše sú prekrásne. Máš šťastie, ja som na takú zľavu ešte nenatrafila. Nádhera. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jani tie vankúše sú prekrásne. Máš šťastie, ja som na takú zľavu ešte nenatrafila. Nádhera. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jani tie vankúše sú prekrásne. Máš šťastie, ja som na takú zľavu ešte nenatrafila. Nádhera. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť