štvrtok 5. decembra 2013

sušené jabĺčka

milujem sušené jablká...
milujem aj nesušené, ale večer k telke sú tie sušené asi lepšie ako čipsy, čokoláda alebo oriešky...



echeveriu vo vedierku som dostala od kámošky...iba tak..

 plechovku mám z návštevy daného obchodného domu...aj by som ju premaľovala, lebo ošmirgľovala, ale keď mi pripomína krásne chvíle...





a keďže nemám pec ani iný systém na sušenie,

pomohla som si takto... dokonca ich mám aj na televízorom v obývačke...




p.s. plechovka na kakao už tak nevyzerá....


3 komentáre:

  1. Jani to je super pochúťka k telke a bez výčitiek :-)
    Plechovka je nádherná a bola by ju škoda premaľovať.
    Pa, J.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jani, já mám taky moc ráda křížaly, jen jsem zatím žádné nenasušila... tak díky za připomenutí! Hezké dny:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jani, výborná pochúťka, nám ich každý rok nasuší mamina a starý vianočný stromček si poriadne vymóóóódila.
    Pá Jana

    OdpovedaťOdstrániť