sobota 31. mája 2014

cínový tanier

zazrela som ho a musel byť môj...
je starý a vraj aj celkom dobrej značky...
Tre Effe...

vraj ho mám vyčistiť a vyleštiť...myslím, že ho nechám presne taký aký je...starý...







tak teraz neviem čo som vlastne fotila...
či tanier, či pivóniu... :)
táto odroda nádherne vonia....

prajem krásny deň...
jana


p.s. Výzva "ušijem Ti tašku" sa blíži do finále...niektoré tašky už putujú k svojim majiteľkám...pomaly už mám aj foto...myslím, že to bude vydarený projekt...

8 komentárov:

  1. Jani, talíř je kouzelný a pivoňka voní až sem. Také máme takovou :o))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Před dvaceti lety jsem vyčistila starožitný stříbrný náramek... Hořce jsem toho potom litovala. Ale teď už je zase krásně zašlý, přesně jako tenkrát :). Ten talíř bych taky nechala tak, jak je.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zase máš POKLAD - je nádherný !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ať talíř nebo pivoňka, fotky jsou nádherné!
    Moc zdravím Jani!
    Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásny úlovok sa Ti zadaril .. a obom to spolu sekne .. aká je to odroda? plánujem kúpu pivónie .. tak preto :)
    ďakujem za prípadnú odpoveď .. Roni

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nemám predstavu...pivónie som dostala z už starej záhrady....a celkom dávno...vtedy som so záhradou začínala a nemala som potuchy, že existujú aj nejaké odrody....rozdeľovala som ich iba podľa farby...

      Odstrániť
  6. Nadherne fotecky, pivonku mam tiez no kvitne vzdy len tak tri styri kvietky a vobec netusim preco ..... milujem ich a navyse su liecive ....ja som tasku uz poslala tiez cakam na tu svoju .... potom Ti poslem fotecky Jani..
    paaaaaaaaaaa krasny a pohodovy tyzden prajem ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj Jani, dávno som tu nebola a pribudli samé novinky. Obdivujem tanier, je to nádherný kúsok, takému by som ani ja neodolala a veru dobre si urobila, že si ho nechala s tou patinou, je úžasný :)

    OdpovedaťOdstrániť