nedeľa 18. mája 2014

do kabelky

poďte som mnou nakuknúť do mojej novej kabelky....
no novej....v skrini mi stála aj 3 roky kým som ju začala nosiť....

túto jar som starú vyhodila a tak som vytiahla túto....

ja mám iba 2 kabelky...jednu na zimu....jednu na leto...

pre niekoho neuveriteľné, ale ja som nesmierne lenivá prekladať všetky veci z jednej do druhej...




a o čo vlastne ide?
o organizér, ktorý som si ušila...
plánujem si ušiť plátenú tašku na horúce letné dni  tak aby som veci z jednej do druhej preložila naraz...





bola to fakt rýchlovka...


prajem krásny deň...
jana

18 komentárov:

  1. JANI, ORGANIZÉR JE MOC DOBRÝ NÁPAD.
    U MĚ BY NAŠEL URČITĚ VYUŽITÍ.
    JÁ MÁM KABELEK OPRAVDU HODNĚ. JSEM BLÁZEN DO RŮZNÝCH KABEL, TAŠEK A TAŠTIČEK.
    MĚJ SE MOC HEZKY A UŽIJ SI DEN.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jani, ten organizér je opravdu skvělý nápad!!!! U mě by našel využití taky, takže se nad ním musím zamyslet a nejspíš se do něj pustím taky. Hezkou neděli přeji.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mívám často !! nepořádek v kabelce ...a při hledání jde často o nervy :-))) ..takže za mně ,,palec nahoru,, ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak to jsme na tom stejně, už roky si užívám méně stresu, že něco důležitého zapomenu. Pouzdro se ti také povedlo, konec stresujícímu hledání ve tmě kabelky:-) Zato si mohu koupit občas dražší kabelku (moje slabost), když mi stačí pouze dvě vydrží na několik roků:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tiež nerada prekladám obsah kabeliek a najčastejšie nosím jednu. Jani, ale s tým organizérom je aj prekladanie ľahšie :-)
    Podporujem tvoj projekt proti igelitkám, ale zapojiť sa nestihnem, tak budem s nadšením aspoň sledovať.
    Pa

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Taky mám jen 2 kabelky a jsem v pohodě. Zjistila jsem, že nemůžu mít moc kabelek ani oblečení, protože pak stejně nosím jen pár nejoblíbenějších věcí. Tak jsem to zredukovala, pročistila skříň a ještě k tomu ušetřila.
    Moc hezký organizér.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super, ja som sa k situ organizera este nedostala, a preto nemenim kabelky ;-) musim ale priznat, ze by som sa mala zamysliet aj tak..nemozem v nej nic najst ...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Kabelek mám několik. Většina je mojí výroby. Přendávání mě štvalo, ale přendávala jsem. Teď mám též organizér podle Bellet a je to paráda. Nechápu, jak jsem bez něj mohla žít. Tvůj organizér je originální, hezký... a líbí se mi i tvoje kabelka.

    OdpovedaťOdstrániť