utorok 13. mája 2014

VÝZVA - "ušijem Ti tašku"

ako si tak šijem, šijem pomaličky...
košieľku aj nohavičky...
nie....dala som sa uniesť detskou básničkou...

pri šití tašiek a košíčkov ma napadlo, či by ste sa nechceli zapojiť do projektu "ušijem Ti tašku"...

predstavujem si to tak, že každý zúčastnený ušije tašku (košík, organizér, kapsičku, hocičo taškovité....) pre niekoho iného...
dáme si čas na premyslenie, prihlásenie a ja potom určím (asi vylosujem) dvojice(trojice) na ďalšiu spoluprácu...
myslím, že bude priestor aj na osobnú komunikáciu a výber finálneho produktu...


Renka mi vnukla ešte iný rozmer tohto projektu....
.....preč s igelitkami.....





pravidlá:
1. prihlásiť sa do projektu v tomto príspevku do 25.5.2014
2. uviesť svoj mail
3. napísať, či ste ochotné poslať aj do zahraničia mimo ČR (vyššie poštovné)
4. uverejniť "Výzvu" u seba na blogu alebo FB
5. ušiť tašku alebo niečo taškoidné do 31.5.2014, poslať a čakať sa svoju tašku
6. zverejniť (doručenú) tašku u seba na blogu
7. vytešovať sa ... :)

DOPLNENÉ:
taškoidnú vec môžte aj uháčkovať, uštrikovať, povyšívať, urobiť z papiera....
termín na zhotovenie sa predĺži podľa potreby...
tento projekt bude podporený časopisom Mollie tvorí...


ak som niečo nedomyslela, rada doplním podmienky...

ja sa asi nezapojím....aby ste ma nepodozrievali z ovplyvňovania losovania...
ale toto rozhodnutie ešte prehodnotím...

prajem pekný deň...
jana




68 komentárov:

  1. chi, niečo podobné aj mňa napadlo .. ale, .. už som sa "prihlásila" do projektu "štátnice" .. ´takže, ja sa len budem tešiť - kochať s Vašimi výsledkami .. Roni

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já do toho jdu :-) ale nevím jak stihnu ten termín ušití, ale to bude asi na domluvě že
    takže si mě prosím tě Jani napiš .... verka-zmurka@centrum.cz
    V.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teším sa....a áno, určite sa dohodneme na termíne...

      Odstrániť
  3. Jani, krásny projekt, len ma odrádza to šitie :) Keby išlo o tvorivý počin v zmysle preč s igelitkami, že kto sa chce zapojiť, tak vyrobí tašku (ušije, uháčkuje, uštrikuje, nakreslí alebo povyšíva na polotovar tašku a technika bude na tvorcovi) tak idem do toho :)) Priznám sa, šiť sa mi vôbec nechce :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Renka, ja viem aký čas trvá ušiť a uháčkovať či uštrikovať tašku....preto som zvolila šitie....ale myslím, že nevylúčim ostatné techniky....uvidím, ako sa to tu bude vyvíjať...

      Odstrániť
  4. Jani to je skvely napad ...hlasim sa a myslim ze tie co nemaju blizko k ihle mozno haciku aj to by bol fajn napad..ja by som brala hackovanu tasku za situ :) co TY na to ??? takze si ma pis prosim :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mirka, k návrhu som odpovedala už Renke....myslím, že to môže byť...

      Odstrániť
    2. este pripajam teda meilovu adresku ..fornetkaa@azet.sk, som ochotna poslat aj do CR, budem sa vytesovat , idem kutrat a premyslat co vytvorim :) a uverjnit na svoj blog ..dufam, ze som nic neopemnula Jani ak ano tak do mna stuchni prosim :)

      Odstrániť
  5. Já nevím, jestli nejsem uplně mimo, ale přihlásila by jsem se s vyšívanou taškou... Sice ji nemůžu ušít, protože stroj ještě nemám, ale můžu vyšít něco svého na bavlněnou tašku... Ale jestli se to týká jen šitých tašek, tak respektuji :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nevadííííí, vyšívaná taška môže byť...

      Odstrániť
    2. Zapomněla jsem tu uvést email: jinochova@gmail.com :)

      Odstrániť
  6. Janičko, přihlašuji se a věřím, že by bylo hezké i jiné techniky, když třeba někdo nešije, tak může koupit polotovar tašku a třeba nakreslit něco krásného, nebo také vyšít, jak holky vzpomněly, či uháčkovat drobnosti. Já osobně bych takovouhle taškou nepohrdla :))... Takže si mě prosím napiš, bublinka.a@seznam.cz...a přeji krásné dny. Budu se těšit. Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ..tralalala ..ja som in;-) aj ked nemam sajn ako to postiham....ale stres je najlepsia muza ;-) a budem sit, kreslit, aplikovat.. no uvidim co ma napadne ;-)... aspon si vyskusam nejaky novy strih!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Inak, ani mne nerobi problem s postou do CR, mam hranice tot blizko ;-) takze aj keby mne niekto z CR posle mozem si vyzdvihnut priamo na poste.. mimochodom uz mam tremu..to cervene upozornenie.. no normalne, ze aka zodpovednost!

      Odstrániť
  8. Znie to zaujímavo. Ešte som sa nezapojila do takéhoto projektu. Až budem mať nejaký nápad, určite sa pripojím:)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj Jani, pokud nebude muset být taška jenom šitá (asi bych háčkovala) a možná maličko prodloužený termín pro odeslání, šla bych do akce také:-) Díky předem za odpověď. Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vyhovené vo všetkých bodoch...teším sa

      Odstrániť
    2. Ahoj Jani, děkuji a ráda se přidám ke tvořilkám. Pevně doufám, že i ty se rozmyslíš a budeš tvořit s námi - losovat budeš určitě poctivě:-) Ahoj a hezký den. Zuzana - koralkydnu@gmail.com - příspěvek na blog dám večer

      Odstrániť
  10. super nápad, Janka,len škoda,nemám blog rada by som sa zúčastnila akcie Eliška

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Eli...ak si ta co myslim, tak samozrejme sa mozes zucastnit..tesim sa

      Odstrániť
  11. Dobrý den, hlásím se přes blog své dcery ... já svůj blog nemám, jestli to nevadí. Ale moc ráda bych se zapojila ... tašku mohu zveřejnit pak na blogu své dcery. Mám jen FB. j.truksova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak musím říct, že nebýt červeného odstavce na konci, s díky bych tuto nabídku odmítla. Tašku mnou ušitou by asi nikdo nechtěl :o) Ale, je to výzva, když mohu háčkovat!
    Promyslím to Jani, nápad je to parádní!
    Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak uz zacni hackovat, lebo usit to trva podstatne kratsie..tesim sa

      Odstrániť
    2. Jani, v noci jsem vymyslela, jak na to zavazadlo, takže se hlásím!
      Hezký večer, Helena

      davidova.hela@gmail.com

      Odstrániť
  13. Jani, to je super nápad!! A měla bys přehodit svoji účast neboť tvé lněné tašky jsou nádherné!!
    Já bych se moc ráda zúčastnila ale příští týden odjíždím a vrátím se až v půlce června... a to je asi moooc dlouhý prodloužený termín, ne?
    Moc projektu fandím!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. anýz....do budúceho týždňa rýchlo niečo spichni...to je príkaz... :)
      myslím, že to bude posunuté, lebo háčkovať a štrikovať trvá dlhšie...

      Odstrániť
  14. Ahoj Jano, také bych se ráda přidala, jestli mohu. A přimlouvám se i za Tvou účast. Můj email: bymrscarrot@seznam.cz Simona

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasne, teším sa....moju účasť ešte nechávam otvorenú..

      Odstrániť
  15. Ahoj Jano, ráda bych se přidala. Marcela mane30@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ahoj, Jano, ráda bych se přihlásila do "antiigelitkové taškoakce". Pohodový den

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. budem rada.....napíš mi mail na seba a ešte ak môžem poprosiť nejakú formu prezentácie u Teba


      Odstrániť
    2. Malinke.kralovstvi@seznam.cz a pokud stačí jako prezentace toto: http://malinkekralovstvi.blogspot.cz/, budu ráda.

      Odstrániť
  17. Já se také ráda zapojím do projektu a moc se těším.
    email: zdenkalu@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Jé, můžu se taky přihlásit? petkab@gmail.com - akorát mám v plánu pustit se do několika tašek, budu moc ráda, když nějaká vycestuje do světa a přistane mi doma nějaká jiná! Parádní nápad, ještě jsem v žádné podobné akci nebyla, moc ráda vyzkouším! Děkuji :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Milá Janičko, tak jsem u Zuzky - Korálky dnů četla vaši výzvu a ráda se taky přidám. Budu tvořit jako Zuzka asi háčkovanou taškoidní věc - ještě nevím přesně, jak to bude vypadat, ale už spřádám plány.
    Krásný, i když asi i u vás plačtivý den. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Tak mě Zuzka, taky trochu zpracovala :-D Takže budu taky háčkovat, protože šití, to mi nehrozí! Na svůj blog to jdu hned dát :-)) Můj email: natali.j@centrum.cz A jsem moc ráda, že se někdo do takové akce pustil :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Takže Jani já se hlásím taky do taškoidní akce. Můj mail: pierotka13@seznam.cz.

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Hlásím se také, můžu zaslat i mimo ČR. Mám ráda překvapení a na tašku se chystám, dnes jsem zrovna vybírala látky. Tak nemusí být pro mě. :)
    E-mail: marikovalucia@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je krásné, kde mě původní myšlenka hledat šité korále dostala. Přes blog Korálky dnů jsem zde a to je asi znamení, že se mám zapojit :). Krásný projekt, ráda se přidám. Můj mejl vercidlooo@gmail.com a ráda zašlu i do zahraničí.

      Odstrániť
    2. tesím sa aj na vercidlo

      Odstrániť
  23. Hlásim sa tiež. Nemám blog ni web.stránky, ale šijem tvorím už veľmi dlho, takže sa teším na spoločnú prácu.
    E-mail: kralikovann@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Jani, také se hlásim do fronty.
    EliskaAnna@seznam.cz
    A na svůj blog přidám :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Jani, ráda bych se přihlásila i já se svou troškou do taškování ,jestli můžu? Jana
    vitkova.ja@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Janinka ,málem jsem to prošvihla! Ještě stále na půjčené wifi, ale modem již od dnes doma. Hlásím se do této nádherné výzvy, já tedy zcela určitě odsud z Irska tašku pošlu! macekie@email.cz Mávám za vodu a těším se ! Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super..a budes sit?tesim sa

      Odstrániť
    2. Ještě nevím, musela bych šít v ruce, nemám stroj ani to na něm neumím. Spíš to vidím na háček ,či jehlice.

      Odstrániť
  27. Jani, díky za tip. Dobrý nápad z taškou. Taky se hlásím, pokud to ještě jde. Můj mail: adriana.dolezelova@seznam.cz. Hezký den! Adriana

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Jani, tak som rada, že akcia sa rozšírila aj na iné techniky taškotvorenia a som celkom zvedavá ako dopadne celý projekt, budem sa tešiť na fotečky. Dáko som zanedbala blogovanie, tvorím ostošesť ale vidím, že budem musieť dohoniť resty. Držím palce, nech sa taškobranie úspešne zavr'ši :) Renata

    OdpovedaťOdstrániť