pondelok 19. mája 2014

kto sedí na diamantoch?

neodolala som a vyskúšala som si bulvárny názov príspevku...:))

na týchto diamantoch zatiaľ nikto nesedel, ešte nie je hotová celá séria podsedákov...

to som tak bola na návšteve, sedela na krásnych drevených stoličkách...
ale chýbali podsedáky....
tak vraj sa mám realizovať a podsedáky urobiť....
a jedným vrzom mám urobiť aj prestieranie....

tak fajn....

prišla som domov a celkom presne som siahla po starých paplónoch (ja syseľ neviem nič vyhodiť a teraz sa výborne hodili na vnútro) a po starej rolete.....teda po tom staručkom, vyblednutom plátne zo starej rolety.....určite ju poznáte...

mala som ju v pivnici, minulý rok som plátno vyprala a čakala, čo ma napadne z toho fantastického materiálu urobiť....

a diamaty? ...predsa nažehlené....



to nie sú tie stoličky, kde podsedáky budú..




tu je kúsok starého paplónu a rolety...


stoličiek je 6...polovica podsedákov bude "diamantová"...
druhá polovica sa už pripravuje...bude pečiatkovaná...

a ešte vymyslieť prestiearnie...

prajem krásny deň...
jana

p.s. veľmi sa teším vášmu záujmu o moju VÝZVU


11 komentárov:

  1. Jano, jak to je nažehlené? Jako, že jsi koupila takovou nažehlovačku nebo vyrobila na nažehlovací papír? Vypadá to výborně!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem....je to transferová nažehľovacia fólia na textil...

      Odstrániť
  2. Super..a cez co to nazehlujes tiez som zvedava...fotopapier na tricka?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jani, tak na tyhle diamanty bych si sedla moc ráda! Nádhera! Moc povedené.
    A ten organizér, to je věc, které je velmi, ale velmi užitečná :o)
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Woooou Janka u teba vždy najdem nejaku zvláštnosť...niečo mi to pripomína :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jani, zase krása!! Na diamantech (prozatím) nesedím ;-) ale taky mi lezou z šicího stroje ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jani, parádní podsedáky! Moc se mi líbí tvar a to otřepení a prošití...super! Adriana

    OdpovedaťOdstrániť