utorok 6. mája 2014

šedá háčkovaná deka

je hotová...





110 x 150 cm



je mäkká, je nežná, je bavlnená, je voľná...

aj táto deka vznikla vďaka ústretovosti dám v jednom obchode s priadzami...ja navštevujem tento obchod v našom meste, ale majú aj e-shop...
vlny.sk
musím povedať že prístup k zákazníkom je absolútne úžasný...poradia, vymenia....v absolútnej pohode...

mne konkrétne povymieňali 1,8 kg Moniky za priadzu...Alize Bella...pracuje sa s ňou fantasticky, je mäkká, jemná a deka po vypratí má presne taký istý tvar ako po dokončení...


prajem krásny deň...
jana


44 komentárov:

  1. Jani, je moc krásná. Moc se ti povedla.
    měj se fajn Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ta je!!!! Překrásná, jsi neuvěřitelně šikovná!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jani je úžasná, padla mi sánka a skladám ti veľkú poklonu za tvoju šikovnosť a trpezlivosť.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Prekrásna, si veľká šikulka :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tá je skutočne krásna :-) Obdivujem tvoju trpezlivosť... Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ach, je naozaj prekrásna ... a aj fotky sa Ti vydarili, radosť pozerať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No to je nádhera ! priadzu Alize som už tiež odskúšala na čiapočkách pre Elenku a batikované majú krásne zkombinované farbičky.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Šikovnica šikovná. Ja tak obdivujem tieto veľké projekty. Klobúk dolu, krásna práca.
    Pekný dník prajem.
    Ľubica

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem...myslím, že by to zvládol každý...

      Odstrániť
  9. Jani, klobúk dole !
    To musíš mať poriadne dobré nervy ... aj svaly :-)
    J.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. naprosto dokonalé, v této šedé by se mi taky hodila doma ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem...a v čom je problém? zatiaľ je voľná...

      Odstrániť
  11. Ježiš, ta je krásná! To muselo dát strašně práce!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nemám slov - nádhera Jani!
    Pohodový večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Janka padla mi sanka...oooo...je nádherna kedy ty toto všetko stíhaš. Ani si sa o nej nezmienila že niečo háčkuješ a už je hotová. Ako dlho ti trvala? Ja som sa svojej nedotkla teraz kôli záhrade už poriadny mesiac :-( No šikovna si len čo je pravda, pozdravujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem...vecer pri telke a cez vikendy ked prsi....zaciatkom marca som ju uz ukazovala

      Odstrániť
    2. Jani niežeby som ti neverila ale som si pozrela marec aaaa...ups...sorry...takže za dva mesiace, no teda šikulkaaa si a maš aj neskutočne šikovne rúčky, môj veľký obdiv pre teba. Lebo v zime sa da to hej, ale teraz popri inej praci... Ale čo nechápem absolútne, ako sa da niečo take predať :-( ja by som sa s ňou nevedela rozlúčiť.

      Odstrániť
    3. Ja som ju zacala robit uz skor...nie presne vtedy, ked som dala na blog. A prezradim tajomstvo...robim si dalsiu pre seba...

      Odstrániť
  14. Jani,
    je nádherná a úžasně nafocená..ach!!!
    jsi šikulka!!!
    měj se hezky
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  15. deka je nádherná.....si šikulka !!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Jani, ta je nádherná! to musela dát práce, ale stálo to za to! A ta fotka, jak visí na šňůře je boží:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Janičko, deka je úžasná, krásný vzorek jsi vybrala. Ta bude hřát.
    IVA

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Waw, Jani, ta je nádherná !!!!! Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Jani ,prostě nádhera !!!! krásný vzoreček a .... šedá je NEJ !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Jani, to je moc krásná práce. Musela dát zabrat. Měj se krásně Anny

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Úžasná práce, SKVOST! Smekám a tleskám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Jani ta je absolutne fantatickaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa♡♡♡♡♡

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Tahle deka je fantastická. Máte někde nějáký obchůdek kde se dají koupit??

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. http://www.sashe.sk/Jane33/detail/seda-hackovana-deka
      už mám hotovú takú istú, a aj smaragdovozelenú.....teraz som začala mätovozelenú.....napíšte mi mail priamo, lebo na komentár neviem odpovedať(neuvádza to vašu mailovú adresu, iba noreply....jana

      Odstrániť