piatok 2. mája 2014

Sara, Miki, Rišo....na vankúšoch

bol to darček k narodeninám, ktoré mala už v novembri...

majiteľka týchto zvierat...



darček som vymyslela dávno, ale realizácia bola trochu zdĺhavá...najprv sfotiť zvery, potom nájsť niekoho, kto mi to vytlačí na moje plátno...dlho sa nedarilo, lebo buď to nedokázali dať na moju bavlnu, alebo za to pýtali veľmi veľa....
ale nakoniec sa podarilo....našla som jednu reklamku, pán majiteľ bol ochotný to urobiť...
a ja som s výsledkom spokojná....prebehlo to rýchlo, profesionálne....ďakujem za spoluprácu.....

a tak vankúše s vytlačenými portrétmi zvierat som dokončila až teraz...
inak fotiť zvery bol des...
jedine Sara pózovala vzorne....páni sa nechceli a nechceli...


Sara

Rišo

Miki

prajem pekný deň....
jana

p.s. ešte má aj papagája, korytnačku, rybičky a viac mačiek...ufff...:)

4 komentáre:

  1. Tak to je skvělé :-D Krásná partička ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky bych měla doma ráda celý zvěřinec, ale neslučuje se to s mým cestováním... Zvířata jinak miluju!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jani,
    tak to je parádní dárek! moc se povedl!!
    A máš krásnou kytičku v kyblíčku- je taková něžná...
    hezký den
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jeeeeeeeeeeeej to je originalne, krasne mazlicky mas ....♡

    OdpovedaťOdstrániť