nedeľa 25. mája 2014

výzva - ušijem Ti tašku...kto komu...

veľmi ma teší váš záujem o môj projekt....
ako to celé nakoniec dopadne záleží na nás všetkých....


prehodnotila som svoju účasť a som tam....a teším sa na spoluprácu...

najprv som nevedela ako určím kto komu bude tvoriť....
a potom ma napadlo, že urobíme "guľový blesk"...

nasledujúci zoznam vznikol losovaním rozstrihaných papierikov s vašimi mailami...

takže prvá bude šiť druhej, druhá tretej...atď...
posledná tej prvej...

aktívne kontaktujete dámu, ktorá nasleduje po Vás a pasívne čakáte na kontakt od dámy pred Vami....

tašku posielate dáme pod Vami, tašku dostanete od dámy pred Vami...

ak by vznikli problémy, napíšte mi a vyriešime všetko....

koralkydnu@gmail.com
davidova.hela@gmail.com
petkab@gmail.com
fornetkaa@azet.sk
j.truksova@seznam.cz
zdenkalu@seznam.cz
verka-zmurka@centrum.cz
malinke.kralovstvi@seznam.cz
natali.j@centrum.cz
vitkova.ja@seznam.cz
vercidlooo@gmail.com
mane30@seznam.cz
macekie@email.cz
kralikovanna@gmail.com
EliskaAnna@seznam.cz
janee33@gmail.com
ruzovy.sob@gmail.com
bymrscarrot@seznam.cz
pierotka13@seznam.cz
bublinka.a@seznam.cz
elpelusijo@gmail.com
marikovalucia@gmail.com
jinochova@gmail.com
adriana.dolezelova@seznam.cz
melisova.helena@azet.sk


dlho som premýšľala, či "háčkované" výtvory oddeliť ....ale nie....je iba jeden zoznam...



 
prajem krásny deň a veľa zábavy...
jana





11 komentárov:

  1. Ahoj Jani, jsem ráda, že jsi mezi účastnicemi a jdu psát mail Helence:-) ahoj Zuzana a hezký příští týden. Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Díky Jani,také písnu email. měj se fajn a já jdu tvořit! Mávám za vodu Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jani, děkuji za jasné instrukce, mail napíšu a půjdu tvořit :o)
    Hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. baby, drzim palce neh vam to vyjde...budem vas sledovat a chvalit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Jani, uz som kontaktovala blogerecku aj ja som uz bola kontaktovana ...takze hor sa do tvorenia ..pekny dnik a dakujem za info Jani:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jani, jsem truhlík, už jdu psát bublince.....:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jsem ve spojení s dámou přede mnou, tak i za mnou :o)))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jani písni mi prosím svou adresu.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. a já jsem se někam vytratila :-(

    OdpovedaťOdstrániť